Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Базові доопрацювання SEO або як підвищити продажі інтернет-магазину

Базові доопрацювання SEO або як підвищити продажі інтернет-магазину

Як зробити зі звичайного e-commerce сайту робочий інструмент для залучення клієнтів і прибутку? Простіше кажучи - як збільшити обсяг продажів в магазині через інтернет і успішно розвиватися в digital-просторі?

Зокрема:

а) Просувати його в пошуку, адже пошуковий трафік для онлайн-шопа - найвигідніший і та найбільший;

б) Зробити сайт привабливим і зручним для користувача, а також впроваджувати різні лід-магніти, щоб переходи на нього закінчувалися покупкою, а не розсердженим поверненням на сторінку видачі. Людина повинна легко орієнтуватися на сайті, знаходити потрібні їй сторінки, кнопки зворотного зв'язку, повинна мати можливість швидко здійснити покупку тощо.

su1 Базові доопрацювання SEO або як підвищити продажі інтернет-магазину

Звичайно, в просуванні в інтернеті важливу роль відіграє реклама, соцмережі, дизайн, репутація і багато іншого, але ми зупинимося на перелічених вище пунктах. Цих дій вже буде досить для того, щоб налагодити потік клієнтів, і підвищити продажі. А ще, реалізувати їх можна в рамках однієї послуги - SEO просування і його інструментів.

Сайт повинен працювати швидко і без помилок

Довге завантаження сайту, 404 помилки, відсутність безпечного протоколу та інші недоліки в програмному коді ресурсу - це те, що відлякує користувачів. Щоб підвищити продажі сайту, потрібно домогтися того, щоб він працював, "як годинник".

su2 Базові доопрацювання SEO або як підвищити продажі інтернет-магазину

Технічний аудит ресурсу дозволить визначити наявність проблем, після чого пошуковий оптимізатор може виправити помилки, якщо вони є.

На що звернути увагу:

  • Наявність у сайту протоколу HTTPS. Без нього пошуковик буде розглядати ресурс, як небезпечний. З якого можуть викрасти інформацію про користувачів, їх банківські дані та ін. Переконайтеся при переході на безпечний протокол, що в ньому немає помилок, посилання на HTTP відсутні, а редиректи налаштовані на всіх сторінках.
  • Оформлення сторінки 404: зробіть прикольний дизайн та розмістіть посилання на важливі сторінки сайту.
  • Швидкість завантаження сторінок. Сайт довго вантажиться - потенційний клієнт позіхне і піде до конкурента. Це не домисли. Дані дослідження міжнародної маркетингової компанії Aberdeen Group кажуть нам, що всього 1 сек понад норми для завантаження сайту знижує кількість переходів на 7%, а рівень задоволеності відвідувачів – на 16%. Оцініть швидкість за допомогою відповідних сервісів.
  • Адаптованість сайта для мобільних пристроїв. Він повинен коректно відображатися на всіх пристроях.

В кінцевому підсумку підвищення продажів сайту це не гарантує, але точно зменшить число відмов.

Сайт повинен відповідати вимогам пошукових систем

Дані досліджень говорять про те, що в середньому лише 2-3% користувачів, які шукають товари через Гугл, переходять на другу сторінку пошуку. Весь трафік отримують сайти з ТОП-10, причому "жирні вершки" – до 75% переходів "знімають" верхні три.

su3 Базові доопрацювання SEO або як підвищити продажі інтернет-магазину

Тому, на питання “як збільшити продажі в інтернет-магазині” головна відповідь – просуватися в пошуку за основними ключовими словами. Адже робити ставку тільки на платну рекламу, або соцмережі, або будь-які інші канали трафіку не можна. Для інтернет-магазину фундаментальне джерело клієнтів – це пошукова видача.

Як підвищити інтернет-продажі через просування? Розглянемо технічну сторону питання. Потрібно зробити так, щоб пошукові роботи безперешкодно пересувалися сайтом, швидко і правильно індексували його сторінки.

Для цього формується семантичне ядро ​​сайту, на його основі – структура. Структура відображається в програмній карті ресурсу Sitemap.xml – "путівнику" для пошукових роботів. Створюється інструкція для них – файл Robots.txt, в якому зазначено, які сторінки індексувати, а які ні.

Також SEO-спеціалістом впроваджується і перевіряється:

  • наявність "дзеркал" сайту і коректність їх склеювання;
  • наявність дубльованих сторінок;
  • пошук і перекриття "сміттєвих" сторінок;
  • коректність налаштування сторінок пагінації;
  • наявність ЧПУ;
  • перевірка коду відповіді сервера для сторінок;
  • мікророзмітки сайту;
  • оптимізація зображень;
  • валідність коду сайту html і css.

Якщо пропрацювати кожен з пунктів, можна прискорити індексацію сторінок сайту і почати краще ранжуватися в пошуку. Але, знову ж таки, для помітного збільшення інтернет продажів цього недостатньо. Робота з технічними факторами сайту – це лише частина роботи SEO-фахівця.

Сайт повинен бути оптимізованим

Щоб з індексу (єдиної бази пошукових систем) пошуковик вибрав саме ваш ресурс для відповіді на запит користувача, і вибрав для цього відповідні сторінки, контент і метадані цих сторінок потрібно оптимізувати максимально релевантними ключовими словами.

su4 Базові доопрацювання SEO або як підвищити продажі інтернет-магазину

Щоб потрібні користувачі потрапляли на корисні їм сторінки та здійснювали покупки.

Важливі правила:

  1. URL-адреса має бути такою, що легко читається, та без зайвих параметрів.
  2. У метатегах мають міститися ключові запити, а також важливі характеристики товарів;
  3. Заголовок сторінки повинен відповідати основному запитові користувача;
  4. Тексти на сторінках повинні бути унікальними, структурованими, корисними та оптимізованими ключовими фразами.
  5. Повинні бути присутні комерційні маркери. До таких маркерів зазвичай відносять слова: «купити», «замовити», «на замовлення», «в наявності», «доставка», «ціна», «вартість», «місто», «дешево», «недорого».

Для просування сайту також важлива зовнішня оптимізація ресурсу – нарощування посилального профілю шляхом розміщення зворотних посилань на різних веб-ресурсах. Чим більше авторитетних платформ посилається на вас, тим краще сайт ранжується в пошуку.

Сайт повинен бути зручним

Отже, переходимо до найцікавішого. У вас є міцний фундамент: добре оптимізований сайт, який не генерує помилок і швидко завантажується, швидко індексується та займає хороші позиції в пошуковій видачі за основними ключовими словами. На нього стабільно надходить трафік. Чи гарантує це збільшення продажів в інтернет-магазині? Ні.

Те, що люди приходять на сайт і їх там нічого не відлякує, ще не означає, що вони захочуть зробити покупку.

Тут важливо, щоб SEO-спеціаліст мислив не тільки "цифрами" але і підключав базові знання про маркетинг і продажі, щоб добре пропрацював юзабіліті сайту.
Один з основних SEO-трендів сьогодні – акцент на користувацькі потреби. Якісним сайтом сьогодні вважається той, що максимально відповідає інтересам і потребам користувачів. Що важливо? Давайте розбиратися.

Дизайн повинен бути якісним

Оптимізатор - не дизайнер, але тема візуальної реалізації сайту актуальна і в площині SEO. Він стежить за тим, щоб після попадання на сайт гість відразу розумів, куди клікати, як зробити покупку, як провести оплату, як дати зворотний зв'язок і т.д. Користувач не повинен "спотикатися" через дизайн або дратуватися через вилітаючі push-повідомлення на весь екран. Це неактуально і не юзабіліті.

Знайшовши помилки, фахівець складає відповідні рекомендації для дизайнера.

Хочете знати, як підвищити продажі сайту? Прислухайтеся до таких рекомендацій і не економте на дизайн-доробках.

Сайт повинен бути заточений під продажі

Як мінімум це означає, що на сайті повинні бути дотримані комерційні фактори. До них відносяться десятки дрібниць, які допомагають споживачеві швидко і без проблем зробити покупку на сайті.

Так, якщо ви хочете, щоб сайт продавав, можете вказувати на ньому таку інформацію:

  • дані про наявність товару;
  • інформацію про доставку та оплату;
  • ціну та умови для зміни прайсу (наприклад, оптові ціни від 2-х одиниць);
  • інформація про додаткові послуги та їх вартість;
  • "разом з цим замовляють";
  • схожі товари / послуги;
  • обов'язкова наявність характеристик / опису послуги;
  • всі контактні дані: адреси, і телефони, альтернативні способи зв'язку - соцмережі, месенджери;
  • онлайн-чати та форми зворотного зв'язку;
  • гарантії;
  • інформацію про повернення товар, згідно з чинним законодавством і т.д.

Одна з метрик оцінки конверсійності інтернет-магазину - відсоток кинутих кошиків. Цей показник важливо відстежувати. Якщо кинутих кошиків занадто багато, важливо зрозуміти причину: оцінити зручність оформлення замовлення, оплати тощо..

Пам'ятайте, складність форми замовлення впливає на конверсію. Чим простіше людині зробити замовлення, тим менша ймовірність відмови. Деталі менеджер з'ясує при зідзвоні.

Відвідувач повинен інтуїтивно орієнтуватися на сайті

Далі про те, як збільшити продажі з сайту, ми розглянемо, як дозволити клієнту легко орієнтуватися на сайті. Для цього існують базові моменти доопрацювання навігації:

  • "хлібні крихти";
  • продумані взаємозв'язки між сторінками;
  • інтуїтивно зрозуміле заміщення розділів;
  • підбирайте фільтри, що відповідають запитам і потребам цільового користувача. Впроваджуйте "розумний" пошук;
  • при розробці структури дотримуйтесь правила: не більше 4-х кліків до картки товару з будь-якої сторінки сайту;
  • відповідність структури сайту його пропозиціям;
  • готові добірки товарів зі швидкими переходами в них;
  • системи сортування та фільтрації;
  • пошук за сайтом і багато іншого.

Посадіть людину, незнайому з вашим ресурсом, і попросіть знайти щось на ньому. Так ви зрозумієте, наскільки вдало реалізована навігація.

Додаткові доопрацювання для генерації лідів

SEO-фахівців теж цікавить, як збільшити інтернет-продажі, так що окрім іншого вони можуть порекомендувати впровадження різних доробок для підвищення конверсії.

Ось деякі приклади:

  1. Якісна самопрезентація. Блок "Про нас" - це відмінне поле для залучення клієнтів, відпрацювання заперечень і самопрезентації. Розкажіть про себе, покажіть кейси, роботу команди “за лаштунками", сертифікати та досягнення.
  2. Пропонуйте додаткову цінність у вигляді знижок, бонусів, подарунків, можливості безкоштовного тестування тощо.
  3. Додайте інтерактивні елементи. Ігри, конструктори, опитування, калькулятори та інші доступні рішення, які втягують гостя сайту у взаємодію з його функціоналом.
  4. Покажіть свою експертність. Працюйте над блогом: це дозволить одночасно і працювати над SEO, і розповісти клієнтам про специфіку вашої роботи, про свої переваги, про товари та показати свою експертність.
  5. Використовуйте прийом соціального доказу. Публікуйте відгуки, кейси та інформацію про клієнтів.

Впроваджуйте та тестуйте ці та інші ідеї для сайту і підвищуйте конверсію без збільшення рекламних витрат!

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Тетяна Залітко

Тетяна Залітко - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!