Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Автостратегіі в Яндекс.Директ: що це і наскільки вони ефективні?

Автостратегіі в Яндекс.Директ: що це і наскільки вони ефективні?

Ми розглянемо ключові автоматичні стратегії Яндекс Директ з інструкцією з їх налаштування. Навіщо це потрібно? Автостратегіі - це модель управління ставками, в якій рекламна система самостійно призначає ставки та приймає рішення щодо налаштування показів. Це звільняє PPC-спеціаліста від рутинної роботи, дозволяє використовувати його працю з більшою користю для рекламодавця і навіть покращує результати оптимізації (машина враховує фактори, які людині відстежити непросто).

Але для того, щоб автостратегіі спрацювали як треба, а не послужили жолобком для зливу бюджету, важливо правильно поставити обмеження й налаштування в Яндекс Директ перед запуском "розумних" кампаній.

Які є стратегії і як їх налаштовувати - читайте далі.

Ще раз: навіщо потрібні автостратегіі?

І автостратегіі, і ручне коригування ставок мають свої переваги. Наприклад, системі для ефективних результатів автоуправління потрібен час на навчання. Як правило, потрібно 4-5 тижнів, щоб зібрати достатньо даних і побудувати алгоритм роботи. Якщо фахівець працює вручну, йому не потрібно чекати накопичення статистики. Він просто призначає ставки, виходячи з пріоритету запитів, і проводить аналіз результатів.

Мінус ручних коригувань полягає в необхідності постійно контролювати ставки. В іншому випадку оголошення може бути виключено з видачі.

Також при ручному управлінні левова частка часу PPC-фахівця йде на рутинні завдання, які можна довірити машині й оптимізувати оплату його праці.

Розглянемо переваги "розумних" кампаній. Перше - краща оптимізація: автоматичні стратегії Директ, як ми вже писали, враховують фактори, які непросто буває відстежити. Наприклад, фахівець може відстежити дані щодо географії показів, часу доби для показів, типів пристроїв (наприклад, скорегувати ставки для мобільних), статистику з ефективності запитів і текстів. Але врахувати довжину запиту, мінливі інтереси цільових користувачів, мінливий рівень конкуренції людині складно.

Автостратегіі ж, на відміну від людини, аналізують також:

  • конкуренцію за ключовими словами;
  • мінливі інтереси цільових користувачів;
  • сезонний фактор;
  • тип ОС цільової аудиторії;
  • демографічні показники;
  • рекламні повідомлення;
  • довжину цільового запиту.

За словами Яндекса, на автоуправління ставками перейшла вже більша частина бюджетів рекламодавців. Ми ж часто використовуємо комбінований підхід: спочатку запускаємо кампанії на ручному управлінні, а потім, після отримання перших результатів за переходами та конверсіями, вибираємо відповідну автостратегію.

Кому підійдуть автостратегіі

Отже, кому підійде автоматизація ставок в Директі, в якому бізнесі вони бажані, а в якому - необхідні? Все залежить від масштабу рекламних планів.

business Автостратегіі в Яндекс.Директ: що це і наскільки вони ефективні?

У середніх і великих проектах "розумні" кампанії дійсно ефективні, адже система, з одного боку, отримує достатньо даних для машинного навчання, а з іншого боку – відстежує велике число показників, за яким людині буде не встежити.

Простіше кажучи, якщо у вас понад 15 конверсій на тиждень - можна сміливо експериментувати з автостратегіями. А якщо мова про великий проект з великим бюджетом – це просто мастхев.

Що стосується ніші, то краще за все автостратегіі працюють в проектах з товарами загального попиту.

У яких нішах запуск може бути ризикованим?

Магазини з вузькоспеціалізованими товарами, обмеженою кількістю пошукових запитів, довгим циклом прийняття рішення про покупку і високим середнім чеком. Також під питанням ультра-сезонні товари, активний попит на які швидко сходить нанівець. Він може зійти нанівець за ті тижні, в які система навчається.

Види стратегій автоматичного управління ставками в Директі

Їх три:

  • Цільова частка рекламних витрат;
  • Оптимізація кліків;
  • Оптимізація конверсій.

Отже, яку стратегію вибрати в Яндекс Директ саме вам? Розглянемо кожну.

Цільова частка рекламних витрат

Автостратегія підійде тим, хто може розрахувати оптимальний ROI - рентабельність рекламних витрат.

Для того, щоб стратегія "Цільова частка рекламних витрат" спрацювала, крім основних налаштувань Директу, треба увімкнути опцію e-commerce на сайті, а також налаштувати її в Яндекс.Метриці.

Стратегія ефективна, перш за все, для інтернет-магазинів, які отримують:

  • >200 кліків / тиждень;
  • >10 конверсій / тиждень.

Де конверсія - покупка

При запуску важливо задати відстеження цільових дій і знати середній чек.

Кілька порад з налаштування

Що важливо знати:

  1. Оптимізацію рентабельності можна налаштувати як на одну мету, так і на кілька цілей. Наприклад, якщо цільовий візит - це покупка за дзвінком або формою з сайту, то Директ буде проводити оптимізацію паралельно за обома. Таким чином, один цільовий візит визначається як основний, а другий задається в параметрах.
  2. Якщо у Вас є фід товарів, який підійде для вивантаження в Яндекс.Директ або Маркет, спробуйте запустити динамічні пошукові оголошення з потрібним вам ROI.
  3. Задавайте реальні значення рентабельності й ціною за клік. Спотворені дані будуть сповільнювати машинне навчання і можуть не привести до заданого показника.
  4. Якщо підрахувати оптимальне співвідношення прибутку до рекламних витрат складно, задайте на старті рівень ROI 0,01 (1%).

І пам'ятайте, навіть під час проведення "розумних" кампаній потрібна ручна праця. Спеціаліст повинен постійно розширювати список мінус-слів для оптимізації кампанії.

Оптимізація конверсій

Наступна стратегія автоматичного управління ставками в Директі - оптимізація конверсій.

При вірних налаштуваннях можна отримати максимум конверсій з утриманням потрібної середньої вартості конверсії або бюджету на тиждень. Система орієнтується на одне з них, або враховує обидві умови одночасно.

А підключивши "Оплату за конверсію" можна буде платити тільки за отриманий лід, і не переплачувати за кліки.

Такий варіант підходить всім бізнесам: не тільки e-commerce, але і тим, кому потрібні тільки певні конверсії.

У зазначеній стратегії є три формату запуску:

  • Бюджет на тиждень з максимумом цільових візитів.
  • Середня вартість цільового візиту.
  • Оплата за цільову дію.

Розглянемо докладніше.

Тижневий бюджет

Дана стратегія автоматизації ставок в Директі підходить:

  1. інтернет-магазинам або тим, у кого в Метриці задані цілі на необхідні дії;
  2. рекламодавцям, які знають рентабельну вартість залучення клієнтів;
  3. рекламодавцям, які не хочуть вдаватися в подробиці, але отримувати якомога більше клієнтів при зазначених витратах.

Стратегія актуальна тільки коли налаштована Яндекс.Метрика, задані цілі іта зібрано достатньо статистичних даних в рекламному кабінеті.

Середня ціна конверсії

Ви вибираєте автоматизацію ставок в Директі за усередненою вартістю цільового візиту? Тоді вам необхідно поставити це показник, щоб система утримувала його протягом тижня та отримала якомога більше цільових візитів за вказаною вартістю.

Якщо вирахувати цей показник непросто, Директ сам може її порекомендувати. Якщо сумніваєтеся - не ризикуйте. Скористайтеся рекомендацією Директа або простішою - попередньою "тижневою" версією.

Оплата за конверсії

Тут все майже так само, як в попередньому варіанті. Відмінність все одно буде оплачуватися тільки за вчинені конверсії на сайті, які вказані в параметрах "розумної" кампанії.
Для підрахунку рекомендованого тижневого бюджету, помножте ціну конверсії на 10.

Оптимізація кліків

Розглянемо останні стратегії реклами - оптимізацію кліків. Такий тип автоматичного управління призначається у випадках, коли мета - кількість трафіку, а не дії користувачів на сайті.

Тут можна задати параметри за середньою ціною кліка, тижневою витратою або пакетом кліків.

Середня вартість переходу

Розрахуйте, скільки можете платити за кожного отриманого гостя: стратегія призначена для тих, хто знає цю цифру. Задайте середню вартість кліка, при необхідності - тижневу витрату. Директ автоматично буде задавати ставки за ключовими фразами так, щоб залучити якомога більше користувачів на сайт при заданій середній вартості переходу.

Якщо в статистиці кампанії за тиждень фіксується менше сотні переходів, стратегія навряд буде ефективною.

Тижневий бюджет

Хочете більше переходів, але розрахувати середню ціну відвідувача не представляється можливим? Налаштуйте обмеження лише за тижневим бюджетом. До цього можна задати макс. вартість кліка, яку ви готові платити.

Пакет кліків

Тут потрібно задати тільки число переходів, яке ви хочете отримувати в тиждень. Також можна задати обмеження за максимальною і середньою вартістю переходів. Директ постарається дати вказаний трафік за найнижчою ціною.

Тепер ви знаєте, як вибрати стратегію в Яндекс Директ, можете обговорити майбутні "розумні" кампанії зі своїм PPC-спецілістом, або налаштувати автостратегіі самостійно. Хай щастить!

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Тетяна Залітко

Тетяна Залітко - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!