Безкоштовно по Україні
080 033 95 67
9 SEO-трендів 2020
SEO

9 SEO-трендів 2020

Очікування SEO-аналітиків щодо тенденцій просування 2020 виправдалися: по закінченню першого півріччя стало очевидним, що сайти, які йдуть в ногу з цими тенденціями, краще ранжуються пошуковими системами і навіть виходять у ТОП.
Перевірте, чи відповідає ваш ресурс ключовим SEO-трендам 2020!

Мобільна оптимізація

Без цього сьогодні вже нікуди. Не адаптувати ресурс під мобільні пристрої - значить втратити як мінімум половину потенційної цільової аудиторії. До речі, якщо вже оптимізувати сайт під смартфони та планшети, то якісно. Google сьогодні чекає від сайтів максимальної "мобільної дружелюбності", тобто, якості оптимізації. Чим "дружелюбніше" сайт, тим краще він ранжируєтся в мобільній видачі Google.

На щастя, сам Google дає безліч роз'яснень про критерії мобільної "дружелюбності". А для тестування вашого ресурсу компанія створила спеціальний інструмент Mobile-Friendly Test.

Турбо-сторінки

Яндекс до теми мобільного адаптивності, звичайно ж, теж не залишився байдужим. На хвилі тренду компанія розвиває технологію Турбо-сторінок. Це своєрідні лайт-версії оригінальних сторінок. Технологія надає можливість оптимізувати сайт для мобільних пристроїв без зміни коду. Турбо-сторінки розглядають як часткову альтернативу адаптивному дизайну або мобільної версії ресурсу.

Їх особливості:

  1. Швидкість завантаження в 15 разів вище;
  2. Адаптація до нестабільного інтернету;
  3. Зручна шаблонна верстка;
  4. Можливість завантажувати рекламу в полегшеному форматі;
  5. Турбо-технологія дозволяє поліпшити сніппет у видачі для інфо контенту.

Яндекс зробили швидкість завантаження сайту фактором ранжирування і пообіцяли, що сайти, які користуються технологією Турбо, отримають підвищення CTR.

Турбо сторінки підходять в першу чергу інфо сайтам: ЗМІ та блогам. Але, разом з тим, технологію прискорених сторінок вже впровадили Skyscanner, eBay, Reddit і інші сервіси і представники e-commerce.

Надалі Яндекс планує розширення функціоналу турбо-сторінок: вони будуть підтримувати вбудовані відео, системи електронних платежів, графічні елементи, цитати і т.д.

Блокування змішаного контенту

Знову повертаємося до трендів, заданим Google. В кінці 2019 року пошукова система почала блокувати змішаний контент, джерелом якого є сторінки без TLS-сертифікатів. Тобто, це, наприклад, відео, картинки або аудіо з зовнішніх незахищених доменів. На думку експертів Google, такі сторінки загрожують конфіденційності та безпеці користувачів.

Якщо ви не хочете, щоб функціональні елементи на вашому ресурсі були заблоковані, проведіть аудит сайту, знайдіть змішаний контент і зробіть так, щоб він був доступний по HTTPS.

Геотаргетинг і локальне SEO

Тренд на локалізацію видачі зміцнює позиції. Пошукові системи все частіше рекомендують користувачам підключати визначення місцезнаходження пристрою, тим самим підвищуючи точність результатів пошукової видачі за рахунок місцевих компаній. Опрацювання локального SEO особливо важливе для офлайн-компаній, прив'язаних до певної точки на карті.

Що потрібно робити:

  • опрацьовувати геозалежні питання;
  • боротися за ТОП в блоці карт.

Акцент потреби користувача і репутацію бренду

Якісним контентом сьогодні вважається той, що максимально відповідає інтересам і потребам користувачів, а не просто складається з маси ключових запитів. Вивчіть свою аудиторію, її поведінку на вашому сайті і сайті конкурентів. Проаналізуйте ключові запити і спробуйте зрозуміти мотивацію користувача, тобто, цілі, які ховаються за пошуковим запитом.

Створюйте контент, що ПОВНІСТЮ відповідає інтенту користувача, і адаптуйте таким же чином старий контент, інакше сторінки з некорисним для користувача змістом просто не будуть потрапляти в видачу.

Посилення значення візуального пошуку

Популярність візуального пошуку росте. Це новий етап еволюції пошуку. Він більш нативний і інтуїтивно зрозумілий користувачеві. Деякі дослідження показали, що технологія візуального пошуку на сайтах збільшує перегляди товарів в 1,5 рази, а кількість повторних відвідувань - на цілих 75%.

Людина побачила картинку, точно запам'ятала її і з легкістю впізнала серед інших, в той час як на інші деталі могла зовсім не звернути увагу.

Сфери, які найбільше зацікавлені в налагодженні візуального пошуку:

  • одяг, прикраси, сумки;
  • меблі;
  • декор;
  • beauty;
  • hand-made;
  • повсякденні товари.

Тобто, це ті сфери, де для покупців основним критерієм вибору вважається зовнішній вигляд продукту.

Якщо хочете, щоб ваш продукт відображався в результатах пошуку за картинками, SEO налаштування зображень — обов’язкове. Не забувайте про теги <alt> і зрозумілі імена візуальних файлів.

Всі обожнюють відео!

Без перебільшення! Згідно з прогнозами Cisco, вже в наступному році 80% всього інтернет-трафіку буде належати відеоконтенту.

Як використовувати настільки шалений попит в SEO:

  1. Створити відеосніппет (розбиваємо загальний відеоряд на смислові частини, оптимізуємо відеоролик за допомогою ключів і проставляємо теги, а також транскрибуємо вміст ролика).
  2. Створювати, оптимізувати і просувати ролики на YouTube.
  3. Вбудовувати відео в текстовий контент сторінки.

Майбутнє - за голосовим пошуком

За прогнозами експертів, вже в цьому році половина всіх запитів будуть знаходити результат тільки за голосовим пошуком! Більш того, згідно зі статистикою, голосові запити більш конверсійні, ніж текстові і ті компанії, які раніше інших адаптують свій ресурс до такого пошуку, мають більше шансів стати лідерами в своїй ніші.

Що потрібно робити:

  1. Оптимізуйте контент для голосового пошуку, використовуючи ключі з довгим хвостом.
  2. Короткі уривки тексту (до 50 символів), які можуть стати голосовим фрагментом, повинні точно відповідати на запит користувача.
  3. Використовуйте технологію Турбо-сторінок або оптимізуйте сторінки під мобільні пристрої і переконайтеся, що вони завантажуються не довше 5 секунд (так як багато гол. запитів застосовуються на ходу);
  4. Адаптуйте ресурс до локального пошуку (так як більше 20% гол. запитів пов'язані з місцевим пошуком).

Робота з відгуками

Зворотній зв'язок аудиторії - це тепер не тільки фактор лояльності аудиторії, а й фактор ранжування. Відстежуйте на зовнішніх ресурсах, реагуйте на них, підтримуйте гарну репутацію і організуйте функцію зворотного зв'язку на сайті, якщо такої немає.

Повысьте продажи
с вашего сайта

Наш помощник свяжется с вами, чтобы обсудить
детали и сделать предложение о сотрудничестве

Татьяна Залитко

Татьяна Залитко — руководитель отдела первых продаж [email protected]

Имя
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!