Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

+ 172% трафіку за 5 місяців: кейс з просування інтернет-магазину садової техніки та будівельного інструменту

+ 172% трафіку за 5 місяців: кейс з просування інтернет-магазину садової техніки та будівельного інструменту

Клієнт:

Продавець будівельного, садового інструменту і запчастин до нього

Основний асортимент:

  • Запчастини до бензопил та електропил
  • Запчастини до мотокоси
  • Бензопили та електропили
  • Мотокоси й електрокоси
  • Ручний електроінструмент

Результати коротко:

pie-e1633029841245 + 172% трафіку за 5 місяців: кейс з просування інтернет-магазину садової техніки та будівельного інструменту
344%
Збільшення
транзакцій
mens + 172% трафіку за 5 місяців: кейс з просування інтернет-магазину садової техніки та будівельного інструменту
172%
Приріст трафіку
cyrcle-money-e1633029865531 + 172% трафіку за 5 місяців: кейс з просування інтернет-магазину садової техніки та будівельного інструменту
171%
Збільшення
доходу

task-icont + 172% трафіку за 5 місяців: кейс з просування інтернет-магазину садової техніки та будівельного інструменту

Завдання:

  • Збільшити відвідуваність інтернет-магазину

Сайт до оптимізації:

Клієнт звернувся до нас в січні 2021 року

Вихідні дані по сайту:

Кількість посилань за Ahrefs 264
Кількість донорів за Ahrefs 19
Кількість посилань за Serpstat 2
Кількість донорів за Serpstat 2
Видимість за Serpstat 0.00
Кількість фраз за Serpstat 7847
Кількість сторінок в індексі 1480

Роботи з просування

  • Були виправлені назви категорій. Складно було зрозуміти з назви, що відвідувач побачить після переходу
    st1 + 172% трафіку за 5 місяців: кейс з просування інтернет-магазину садової техніки та будівельного інструменту
  • Налаштований шаблон генерації метатегів для сторінок категорій та карток товарів, оскільки клієнтські не відображали ні інтент запиту, ні конкурентні переваги компанії.
  • На сайті присутні дублікати тега H1 - це могло негативно позначитися на просуванні (докладніше про проблему).
    • У категоріях цю помилку виправили шляхом підбору релевантних ключових слів і перейменування
    • У товарних позиціях додали унікальний ідентифікатор після назви
  • Сторінка "Про компанію" була оптимізована (додані заголовки, картинки, трохи виправлений текст). До цього сторінка виглядала як простирадло тексту.
  • Була складена матриця сезонності та сторінки для опрацювання вибиралися виключно з опорою на статистичні дані.
  • Поступово фахівці нарощували кількість посилань і проводили оптимізацію сторінок категорій.

    ВАЖЛИВО. Клієнт вичитував кожен текст, вносив свої правки, тим самим підвищуючи експертність матеріалу. Жоден сеошник, і тим більше копірайтер, не знає бізнес так, як власник.

  • Щоб розуміти, чи в правильному напрямку просувається сайт, необхідно проводити регулярний аналіз. Для цих цілей були підключені Google Analytics і Google Search Console.
  • В аналітиці був налаштований збір даних про покупки й транзакції (e-commerce).
  • Компанія була зареєстрована в Google My Business. Якщо бізнес має фізичну адресу, він обов'язково повинен бути присутнім на Google Maps.

Динаміка відвідувань сайту за перший місяць просування.
(Даних за попередній місяць немає, оскільки аналітики на сайті до цього не було)

st2 + 172% трафіку за 5 місяців: кейс з просування інтернет-магазину садової техніки та будівельного інструменту
st4 + 172% трафіку за 5 місяців: кейс з просування інтернет-магазину садової техніки та будівельного інструменту

  • Планомірне збільшення посилальної маси
    • Аналіз трафікогенеруючих запитів;
    • Підбір запитів для ТЗ на зовнішні статті;
    • Контроль розміщення статей на сайтах донорах.
  • Паралельно на сторінки категорій інтернет-магазину ми додаємо корисні для користувача текстові матеріали й зображення
    • Текстовий аналіз запитів (обсяг, релевантні слова і фрази)
    • Підбір ключових фраз
    • Підбір супутніх слів
    • Підбір анкорів вихідних посилань
    • Перевірка тексту відповідності ТЗ
    • Перевірка орфографії
    • Перевірка унікальності
    • Перевірка змісту
    • Розміщення
    • Примусова переіндексація
Посилань отримано Текстів написано (кількість символів)
21 120000

Результати від проведених робіт

Під час проведення внутрішньої оптимізації спостерігалося зростання трафіку з пошукових систем

Динаміка трафіку за рік

st6 + 172% трафіку за 5 місяців: кейс з просування інтернет-магазину садової техніки та будівельного інструменту

Динаміка ключових слів за рік

st8 + 172% трафіку за 5 місяців: кейс з просування інтернет-магазину садової техніки та будівельного інструменту

Трафік з даних аналітики за час просування

st10 + 172% трафіку за 5 місяців: кейс з просування інтернет-магазину садової техніки та будівельного інструменту

Після 5 місяців робіт клієнт вирішив зробити паузу - на графіку видно, як це відбилося на відвідуваності ресурсу

Динаміка позицій за останній період

st11 + 172% трафіку за 5 місяців: кейс з просування інтернет-магазину садової техніки та будівельного інструменту

Порівняння трафіку і доходу: лютий 2021 і червень 2021

st13 + 172% трафіку за 5 місяців: кейс з просування інтернет-магазину садової техніки та будівельного інструменту

Висновки

В результаті просування сайту протягом 5 місяців ми бачимо поліпшення (в червні 2021 в порівнянні з лютим 2021):

  1. Органічний трафік мав поступовий приріст (з 239 до 651 на тиждень, + 172,38% приросту);
  2. На сайт стало приходити більше потенційних покупців. Про те, що це покупці, свідчить оформлення замовлень через кошик. До того ж відвідувачі стали більш активно взаємодіяти з контактною інформацією компанії;
  3. Був посилений контрольний профіль сайту: отримано 56 посилань з 21-го трастового донора.
  4. SEO - це постійний, планомірний підхід і якщо трапляються прогалини в оплаті, які несуть затримку у виробництві контенту і посилального профілю, то результати гальмуються, а в гіршому випадку - відкочуються...

Команда

bondarenko + 172% трафіку за 5 місяців: кейс з просування інтернет-магазину садової техніки та будівельного інструменту
Бондаренко Тимур
SEO Tech Lead
skorik + 172% трафіку за 5 місяців: кейс з просування інтернет-магазину садової техніки та будівельного інструменту
Скорик Володимир
SEO Senior
bulava + 172% трафіку за 5 місяців: кейс з просування інтернет-магазину садової техніки та будівельного інструменту
Булава Володимир
Account manager

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Тетяна Залітко

Тетяна Залітко - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!