Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Хто примножує продажі під час карантину? Дані Prom.ua

Хто примножує продажі під час карантину? Дані Prom.ua

Хто примножує продажі під час карантину? Дані Prom.ua

Чи можна заробляти і навіть примножувати дохід в умовах кризи? Якщо ти в e-commerce, то можливості цілком реальні! Карантин завдав нищівного удару по багатьом сферам оффлайн-бізнесу, однак комерційний онлайн-простір сколихнув лише відносно невеликий поштовх.

Багато галузей залишилися на плаву, а деякі - помітно примножили кількість продажів, отримавши частку покупців, що раніше належала оффлайн-конкурентам.
Так, найбільший в Україні маркетплейс Prom.ua надав нам статистику в точних, аж до одиниць, цифрах, яка демонструє динаміку продажів в зростаючих товарних категоріях на порталі. У список "щасливчиків" увійшли 8 сфер, кожна з яких налічує сотні інтернет-магазинів в межах тільки одного маркетплейсу!

Будинок і сад

Динаміка відстежується з 27 січня 2020 року по 12 квітня 2020 року.

upr1 Хто примножує продажі під час карантину? Дані Prom.ua

Приріст продажів за весь період склав 71.00%.

Приріст продажів за період карантину склав 92.61%.

Одяг та взуття

Динаміка відстежується з 27 січня 2020 року по 12 квітня 2020 року.

upr2 Хто примножує продажі під час карантину? Дані Prom.ua

Приріст продажів за весь період склав 113.82%.

Приріст продажів за період карантину склав 142.61%.

Авто, мото

Динаміка відстежується з 27 січня 2020 року по 12 квітня 2020 року.

upr3 Хто примножує продажі під час карантину? Дані Prom.ua

Приріст продажів за весь період склав 53.34%.

Приріст продажів за період карантину склав 6.96%.

Спорт та відпочинок

Динаміка відстежується з 27 січня 2020 року по 12 квітня 2020 року.

upr4 Хто примножує продажі під час карантину? Дані Prom.ua

Приріст продажів за весь період склав 88.17%.

Приріст продажів за період карантину склав 14.15%.

Товари для дітей

Динаміка відстежується з 27 січня 2020 року по 12 квітня 2020 року.

upr5 Хто примножує продажі під час карантину? Дані Prom.ua

Приріст продажів за весь період склав 100.91%.

Приріст продажів за період карантину склав 136.13%.

Інструменти

Динаміка відстежується з 27 січня 2020 року по 12 квітня 2020 року.

upr6 Хто примножує продажі під час карантину? Дані Prom.ua

Приріст продажів за весь період склав 63.28%.

Приріст продажів за період карантину склав 40.38%.

Матеріали для ремонту

Динаміка відстежується з 27 січня 2020 року по 12 квітня 2020 року.

upr7 Хто примножує продажі під час карантину? Дані Prom.ua

Приріст продажів за весь період склав 112.92%.

Приріст продажів за період карантину склав 17.89%.

Сільхозпродукція, техніка та обладнання

Динаміка відстежується з 27 січня 2020 року по 12 квітня 2020 року.

upr8 Хто примножує продажі під час карантину? Дані Prom.ua

Приріст продажів за весь період склав 262.20%.

Приріст продажів за період карантину склав 86.96%.

Результати

Отже, що ми бачимо:

  1. Зростаюча лінія тренду в усіх 8-ми категоріях товарів вказує на позитивну динаміку продажів;
  2. Майже у всіх категоріях, за винятком "Матеріали для ремонту" і "Спорт та відпочинок" показники продажів різко просідають в тиждень з 16.03.2020, в який по Україні був оголошений карантин.
  3. Вже наступного тижня кількість транзакцій різко збільшилася. У категоріях "Сільхозпродукція, техніка та обладнання", “Матеріали для ремонту","Інструменти","Спорт та відпочинок","Авто-, мото" показники продажів в перший тиждень карантину значно випередили кількість укладених угод за весь попередній період.
  4. Найбільш істотне збільшення продажів з кінця січня - в категорії "Сільхозпродукція, техніка і обладнання". За цей час попит виріс в 2,6 рази.
  5. Найбільш істотне збільшення продажів за період карантину - в категорії "Одяг та взуття" і "Товари для дітей". В обох категоріях кількість транзакцій за час карантину зросла майже вдвічі.

Що продавати: ТОП-10 найбільш затребуваних товарів

Окрім динаміки продажів в зростаючих категоріях, портал Prom.ua поділився з нами рейтингом найбільш затребуваних товарів на маркетплейсі в тиждень від 6.04.2020 по 12.04.2020 (за винятком товарів медичного призначення).

Топ-10 Кількість замовлень, шт
За 6-12 квітня
Товарообіг, грн
За 6-12 квітня
кросівки, кеди для дорослих 22445 17 736 743
велосипеди 2864 8 266 307
мобільні телефони, смартфони 2989 8 251 198
спортивні костюми 7347 5 654 315
шини 1952 4 831 575
корма для домашніх тварин и птахів 4160 3 859 168
спортивні батути та комплектуючі 1055 3 849 458
кросівки, кеди дитячі та підліткові 4921 3 149 308
кава 5147 3 111 667
телевізори 443 3 104 993

Як бачимо, список складають далеко не тільки товари зі "споживчого кошика". Станом на кінець квітня в усіх розглянутих нами категоріях зберігається і зміцнюється тенденція зростання продажів. Це говорить про те, що навіть в умовах карантину бажання і можливість українського споживача купувати техніку, товари для спорту і розваг, взуття та інші не життєво важливі продукти залишається. А недоступність офлайн-пропозиції тільки підсилює позиції інтернет-магазинів.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!